مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آبان 1394 ساعت 12:462015-10-26اجتماعي

همایش "پلیس مدرسه" در شهرستان بیرجند برگزار شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بیرجند گفت: در مراسمی امروز با حضور مسئولان شهرستانی همایش پلیس مدرسه و آموزش عملی این افراد در شهرستان بیرجند برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی قاسمی ظهر امروز در همایش پلیس مدرسه که در فرهنگسرای وحدت بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: هدف کلی از اجرای طرح پلیس مدارس تسهیل در تردد دانش آموزان است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح پلیس مدرسه شاهد تسهیل رفت و آمد هنگام شروع و تعطیلی مدارس هستیم، افزود: این امر نیز سبب پیشگیری از وقوع حوادث در خیابان ها به ویژه خیابان هایی که مدارس در آنها واقع شده اند می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بیرجند تصریح کرد: با اجرای طرح پلیس مدرسه ایمنی دانش آموزان از دیگر حوادث حفظ می شود و از اهداف فرعی پلیس مدرسه نیز کمک به اجتماعی کردن دانش آموزان و تسریع در قبول مسئولیت های آنها در آینده است.

وی افزود: همه ساله ابتدا تا 15 مهرماه بیش از 100 پلیس راهنمایی و رانندگی در شهرستان بیرجند برای تسریع در آمد و رفت به ویژه در خیابانی که منتهی به مدارس می شوند حضور می یابند و پس از آن نیز به پلیس مدارس واگذار می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه پلیس مدرسه جزو مصوبه عالی شورای ترافیک شهر است، اظهار داشت: در راستای اهمیت کار پلیس مدرسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش "پلیس مدرسه" در شهرستان بیرجند برگزار شد

همایش "پلیس مدرسه" در شهرستان بیرجند برگزار شد